GWARANCJE I ZWROTY

W terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakupu klient może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Nie dotyczy to wyrobów, które są wykonane na zamówienie indywidualne oraz takich w których na życzenie klienta dokonano zmian.

Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży

Wszystkie towary objęte są gwarancją (24 miesiące, chyba, że opis mówi inaczej)

Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym. Jednak w przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fizyczne, ma prawo do złożenia w Sklepie reklamacji. Należy odesłać wadliwy towar w przeciągu 14 dni od daty otrzymania produktu wraz z opisem przyczyn reklamacji załączając formularz reklamacyjny na adres sklepu.

Nie będą przyjmowane paczki wysłane do Sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.